Biuro podróży Rainbow należy do czołówki touroperatorów w Polsce, jeżeli mowa o ogólnej ofercie. Natomiast to, co często powtarza się w branży to to, że jak szukasz wycieczek objazdowych, to najlepszym wyborem będzie Rainbow właśnie. Dlaczego o tym akurat dzisiaj?
Rainbow prowadzi fantastyczną kampanię reklamową
Tak bardzo nam przypadła do gustu kampania reklamowa biura podróży Rainbow, że postanowiliśmy napisać parę słów na jej temat. W szczególności musimy przyznać, że hasło reklamowe kampanii – „Będzie co wspominać” jest fantastyczne. Oddaje w punku ideę podróżowania.
Nic tak nie cieszy, jak wspomnienia właśnie. Do tego idealnie pasuje, jedno z innych haseł, które tutaj chętnie przytoczymy, a które jest nam bliskie jak mało co! Oto one:
Podróż to jedyna rzecz na świecie, na którą wydając pieniądze, stajemy się bogatsi!
Nowoczesna odsłona podróżowania
Cała kampania prowadzona jest w nowoczesnym stylu, a obrazy, które widzimy oddają sposób zbierania wspomnień. Wszystko wygląda tak, jakbyśmy oglądali obrazy z własnego smartfona.
A przecież tak właśnie sami najczęściej kolekcjonujemy wspomnienia z naszych wyjazdów, w tym najczęściej posiadanym urządzeniu – naszym smartfonie. Świetny koncept!
Przeczytaj również: Które biuro podróży wybrać?
Tak jak pisaliśmy na wstępie, Rainbow często wskazywany jest jako organizator najlepszych objazdówek, czego wiele biur podróży, zwyczajnie w swoich ofertach nie posiada.
Z ostatnich raportów trendów, przebija się również obraz zmian w podróżowaniu – wskazując, że objazdówki są teraz na fali. Szczerze mówiąc, sami coraz częściej czujemy się zmęczeni urlopami w hotelach, szczególnie tych dużych. To powoduje, że alternatywne formy spędzania czasu – czy to wycieczki objazdowe, czy podróże kamperem – coraz bardziej nas pociągają.
Dodamy, że powyższy wpis nie jest reklamą, a jedynie prywatną opinią na temat kampanii tego konkretnego biura podróży.