Najlepszy plecak do szkoły i na wyjazd dla dziewczynki jaki do tej pory kupiliśmy

Jaki plecak wybrać dla dziewczynki? Czy da się połączyć funkcje plecaka i walizki, tak aby jeden zakup załatwił nam tematy szkolne i wyjazdowe!? Otóż, jak się okazało na naszym przykładzie, jest to możliwe, a wyszło całkiem przez przypadek. Planowaliśmy zakup plecaka szkolnego, a okazało się, że jednocześnie mamy świetną małą walizkę na kółkach dla naszej córki. Dodajmy, że ten wpis nie jest reklamowy, jest naszą w 100% niezależną oceną.

Wakacje w Turcji

Plecak do szkoły dla dziewczynki z kółkami oraz funkcją noszenia

Zaczniemy jednak od podstawowej funkcji, dla której kupowaliśmy plecak dla pierwszoklasistki na początek przygody ze szkołą. Chcieliśmy znaleźć coś wygodnego, w miarę uniwersalnego, pakownego i koniecznie na kółkach – bo książek szkolnych w obecnych czasach to dzieciaki muszą mieć ze sobą co niemiara.

Wówczas zdecydowaliśmy się, że będzie to też plecak, który będzie można w razie potrzeby założyć na plecy – co jest bardzo wygodne, kiedy np. za oknem zima, mocno zabrudzone chodniki, kałuże, itd.

Plecak do szkoły dla dziewczynki
Plecak do szkoły i walizka dla dziewczynki wysuwana rączka

Po licznych poszukiwaniach, gdzie równie ważne poza funkcjonalnościami były względy estetyczne, wybraliśmy plecak marki ST.RIGHT, czarny w różowe kotki 😉

Plecak ma wytrzymałem kółeczka, rozkładaną rączkę (2 poziomy), 3 główne przegrody zasuwane na zamek, a w środku też liczne schowki, kieszonki. Naprawdę świetnie przemyślany, a do tego tak pakowny, że czy to do szkoły, czy na wyjazd, można do niego schować naprawdę dużo!

Dodajmy też, że jak tylko chcemy go zamienić w plecak na plecy, to wystarczy złożyć rączkę (chowa się całkowicie), z ukrytej kieszonki wyciągnąć ramiączka i gotowe!

Plecak do szkoły dla dziewczynki
Plecak do szkoły i walizka dla dziewczynki – wyciągane ramiączka

Warto tutaj też wspomnieć o jakości materiałów, które przetestowaliśmy w różnych warunkach, to po 4 latach wciąż plecak wygląda bardzo dobrze. Najbardziej sfatygowane są kółka, ale dają jeszcze radę. Przy kółkach powiemy jednak o małej niedogodności, aby nie było, że to plecak idealny. Kółka po jakimś czasie zaczęły się blokować, trzeba było się trochę nagimnastykować aby je przeczyścić, ale później znowu zaczęły świetnie spełniać swoją funkcję.

Plecak i walizka dla dziecka jako bagaż podręczny

Na wstępie wspomnieliśmy, że ten szkolny plecak dla dziecka stał się jednocześnie plecakiem/walizką, ponieważ jak się okazało, idealnie sprawdzał się jako bagaż podręczny dla naszej córki (można go zabrać do kabiny samolotu). Wierzcie nam – można do niego spakować naprawdę bardzo dużo rzeczy.

Plecak do szkoły i walizka - 2w1
Plecak do szkoły i walizka dla dziewczynki – pakowny

Sprawdza się idealnie jako bagaż podręczny, zamiast zwykłego plecaka. Nie zastąpi w prawdzie zwykłej walizki na rzeczy potrzebne na wyjazd, ale to co chce się mieć ze sobą, pod ręką, to każda dziewczynka spokojnie w nim zmieści.

Przeczytaj również: Jak spakować plecak?

Plecak na laptopa na kółkach dla dziewczynki

Wraz z wiekiem nasze dzieci zaczynają potrzebować coraz więcej gadżetów, z czego takim największym staje się laptop. Nie tylko jest potrzebny w domu, ale coraz częściej także w szkole czy na wyjazdach.

Kiedy kupowaliśmy ten plecak, w ogóle nie było jeszcze tematu laptopa, nauki zdalnej, czy potrzeby zabierania przez nasze dziecko komputera na wyjazd.

Plecak na laptopa dla dziecka
Plecak do szkoły i walizka dla dziewczynki – kieszonka na laptopa

Na szczęście, kiedy okazało się, że laptop musi nam towarzyszyć w naszych wyjazdach, to ten plecak jest również do tego przygotowany – ma odpowiednio zabezpieczoną kieszeń w największej przegrodzie, gdzie bezpiecznie można spakować notebooka.

Z doświadczenia polecamy (obojętnie jaki plecak byście mieli) kupić dodatkowy, nawet taki materiałowy, pokrowiec na laptopa, tak aby był jeszcze bardziej zabezpieczony w plecaku. W innym przypadku, zawsze troszkę może się porysować, na przykład ubrankami lalek 😉 Wiemy coś o tym…

W przypadku plecaka na laptopa z kółkami mamy gwarancję, że ciężar plecaka wraz z książkami i innymi przedmiotami nie będzie aż tak obciążający dla pleców, a w szczególności kręgosłupa naszego dziecka.

Przeczytaj również: Najlepszy plecak na samolotu, jaki do tej pory udało nam się kupić

Innymi słowy, możemy Wam ten plecak na kółkach, polecić tak do szkoły, jak i do podróży.